Mycket häst och lite blogg

Under veckan har det blivit mycket häst. Fanny har gått;
Måndag; Vila
Tisdag; Planen
Onsdag; Slingan
Torsdag; Galoppjobb, åkern
Fredag; Lång skritt med sällskap
Lördag; Vila
Söndag; Slingan, planen

På detta har jag även ridit Chippen Tisdag och Fredag.

Jag har även ridit Guardian Onsdag och Fredag.

Riktigt kul med mycket hästar i vardagen. Fredagen var en ruskigt bra dag, Chippen gick så fint och jag fick ihop honom jättebra. Fanny njöt av promenixen ner till sånghusvallen och hem. Och Guardian börjar lyssna bättre och bättre på mig, blir bara roligare och roligare då! 😀

Nu i veckan har jag mycket i skolan att ta tag i. Samt att jag ska fortsätta trimma med Fanny, ev. rida Guardian något och rida på skolan(chippen?) med.

Bild
Finally
Bild
Chippen
Bild
Guardian

Leave a comment